onsdag, september 14, 2005

jävla påhopp

volvo 300-serien och framför allt volvo 360 är inte en dålig bil. vilken jävla idiot, den där porter som tagit med bilen på plats 40 över världens sämsta bilar. vilket jävla påhopp. volvo är aldrig dåliga bilar. volvo gör bara bra bilar och 360 är en lagom stor bil för mig även om jag börjat snegla på en 245:a. sådär 89-90 nånting eftersom man ska köpa en bil av den sista årsmodellen eftersom den står på topp då och är helt färdigutvecklad. frågan är bara när jag ska få råd. det blir ännu fler vuxenpoäng att köra volvo herrgårdsvagn.
dagens citat måste nästan c stå för

anx tyckte det skulle vara roligt om dom såg dig & mig stå där längst fram... dom (kent) skulle antagligen begå kollektivt självmord. och sen konstatera att vi är galna. :P
dessvärre har jag inte råd att åka dit med mig själv och min ängel. c får försöka klara sig på egen hand där i buyoneharbour. kan dock ändå inte låta bli att fundera på vad den där berg skulle tänkt om vi dykt upp där all tre. han borde iaf ha känt igen mig med tanke på att han gjorde det i tältet på limhamnsfältet och tyckte att jag såg ganska glad ut.
för övrigt var jag på citygross idag. gick relativt smärtfritt förutom att den förbannade blåa bankomaten (dom som hette bankomat på min tid när de gröna hette minuten) återigen bara hade femhundringar. varför fyller dom aldrig på den. istället fick vi ta bussen till latrinskolan och så att mica kunde ta ut pengar på bankomaten bakom konserthuset. och eftersom bussarna går så pass ofta slapp vi vänta alltför länge på nästa femma. och på tillbakavägen kom sexan precis efter oss så vi kunde byta smidigt och bra på latrinskolans hållplats igen.
nu ska jag laga mat och våndas över vad vi ska se ikväll. idol eller the 4400 som har säsongspremiär ikväll. vi följde förra säsongen slaviskt och sålunda faller det sig naturligt att även se påföljande dylika. eller mer bestämt vi fastnade i den. och nej. jag ska inte dra den om att göra ett val. istället blir det ett dagens skämt. som sundance_danne fick ta del av redan igår eller nån dag innan (kom förresten att tänka på att vi kanske borde döpa om oss till tobbe cassidy & the sundance_danne). nåväl. dagens lilla lustiga:
det går som på räls att ta tåget när man ska resa nånstans men det är går inte att undvika att lämna spår efter sig