torsdag, september 01, 2005

kostymen den skaver

jaha. så har även tns sjunkit ännu lägre än glocalnet och hängt på trenden med att blogga. och orkar jag verkligen. det är ju 'så jävla jobbigt'. på sistone har jag varit slarvig vad gäller att sköta min dagbok på helgon/luderstorm. hur ska jag då ha disciplin nog att sköta detta. men jag får väl se hur det går helt enkelt. och om folk överhuvudtaget orkar bemöda sig om att läsa och följa min blogg. kan jag verkligen vara så intressant. har ju tiotalet som följer min dagbok på helgon/luder så ja.
tanken är väl iaf att jag ska skriva om ditten och datten. fokusera en del på att skriva om musik som är ett stort intresse. ett av mina mål i livet är ju att bli musikskribent eller musiktyckare eller något annat flashigt som per bjurman, andres lokko eller fredrik strage. och sitta i paneler med per sinding larsen och diskutera band som är så smala att inte en jävel känner till dom.
vad mer kan man skriva om idag då annars. mer än en presentation av denna blogg som gör debut så här i september. jag är jävligt hungrig och väntar på att lasangen som står i ugnen åt mig och mica ska bli färdig. är man hungrig så är man som jag nån gång uttryckte det för sundance_danne.
nåväl. kom gärna med kommentarer. fast snälla. en grej. jag har som grej att skriva med enbart gemener så vänligen ge fan i det. så är det bara. capiche? do I feel lucky today? do you feel lucky today punk? tja. du borde eftersom du fått äran att läsa min eminenta blogg. nämnde jag att jag ska käka och är jävligt hungrig. maten är klar om två minuter. så bra. då kommer det en t-shirt hem till dig på posten sen. kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam på dä!