söndag, november 27, 2005

fy fan för återbäringen

dela ut hundvalpar och eu-mopeder kan dom en och familj fick en jävla husvagn. jag ansökte om en w800 mobil bara för skojs skull men räknade inte med att få det. men mica behövde en symaskin för att kunna sy egna kläder när hon har så svårt att hitta kläder på affären. men nejdå. de mest jävla idiotiska saker delar dom ut. en husvagn för över hundratusen för att hela familjen ska åka med dansfjollan till son. sånt kan dom slänga pengar på men en symaskin som skulle komma till så stor nytta. det kan dom inte ge pengar till. ett jävla hyckleri är vad den förbannade återbäringen är. de som behöver pengar får inte det. usch nej. bojkotta den där skiten
önskar verkligen jag hade pengar så att jag kunde köpa en symaskin åt henne. nu när husvagnar åt dansfjollors familjer eller jävla dyra hundvalpar. min lilla älskling som är finast i hela världen. vad vore jag utan dina andetag