onsdag, maj 31, 2006

28/38

att inte kunna hitta de jeans jag vill ha i min storlek, framför allt cheap monday men även andra som bara görs i bästa fall upp till 32" i midjemått har gett mig en vision. en vision om att göra jeans och byxor, snygga jeans och byxor som följer trenderna som förutom att vara billiga såsom cheap monday, även ska vara till för alla, oavsett om man har 28" eller 38" i midjemått. eller större eller mindre för den delen. jag är trött på att mode och snygga kläder bara ska vara till för de smala, de som är kraftiga, inte bara till vikten utan även har den kroppsbyggnaden vill också kunna snygga kläder. jag vill kunna hitta snygga byxor som finns i 34 eller 36 i midjan. hade jag bara haft pengarna och de rätta kontakterna, det vill säga människor med samma vision som jag men med de rätta kunskaperna hade jag helt klart kört stenhårt på den idén. fast nu är väl frågan om det nånsin kommer att gå. men då skulle de heta 28/38 just för att det inte ska spela nån roll om man behöver 28" eller 38". alla ska kunna ha snygga byxor

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

en gång var jag på gul&blå. där var största byxstorleken 29. haha.

nåväl. tröjor som är för korta är ett annat problem.

5:35 em  

Skicka en kommentar

<< Home