tisdag, maj 09, 2006

nålens öga

kan ingen lägga ut den så man kan tanka hem den från limewire eller piratebay. det är helt emot mina principer att betala för att ladda hem en låt. jag ska ha det gratis och tanka hem det från de som delar med sig av det. köpa musik gör jag ytterst sällan, det är bara kents skivor och singlar köper jag som samlarobjekt och så nån enstaka vinyl. film hyr jag numera ytterst sällan och köpa film skulle jag aldrig göra när det finns att ladda hem gratis via bitlord. och köpa program till datorn. tillåt mig skratta. man kör ju office 2003 professional. hämtat via tpb och nedtankat via bitlord. betala för musik, film och program. låt de som vill göra det. så länge det finns de som vill det så har jag lika stor rätt att tanka hem och jag tänker inte betala för nåt som är gratis