måndag, maj 29, 2006

- javisst, dire straits på nilecity, och vi har ytterliggare än gäst med oss i studion. vi säger välkommen till...
- lol tolhurst
- lol tolhurst. välkommen...
- ...till nilecity
- jaha, tack...
- och du har med dig?
- jag har med mig...?
- jag har med mig...mina sjungande koleanska adoptivpälon!
- howwwa...- jaha och de ska sjunga?
- nej säg ett datum...
- men, vad ska de sjunga för någonting?
- nämen säg ett datum, vilket som helst-
jaha okej. eh...23 februari
- nej! det finns 365 dagar att välja på och du väljer ”what´s love got to do, got to do with it?” hallå farfar, etta på charleston-listan. du kan ju ta ett annat datum. vilket som helst. *29:e maj*. det finns ju många att välja på. *host* 29:e *host* maj
- ja, ja okej jag hajar. nu är jag med. 4:e april
- *dunk* 29:e maj!
- eller 29:e maj- jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! walk on the wild side! den kan dom! mamma! pappa!