fredag, november 11, 2005

mp3-spelare

jag har fått låna änglens mp3-spelare. den är visserligen bara på 128 mb så det blir så jävla jobbigt att välja vilka låtar man ska ha med. fick bli en blandning som jag kände för. lite favoriter och lite måste-artister. så nu har jag 20 låtar att lyssna på iaf. skulle jag skaffa en mp3-spelare fick det bli en 30- eller 40-gigs ipod så jag kan få plats med hela min skiv/mp3-samling. så här ser det ut nu iaf

01. kent - när det blåser på månen
02. kent - ansgar & evelyne
03. smashing pumpkins - bullet with butterfly wings
04. placebo - narcoleptic
05. broder daniel - dream my days away (accoustic)
06. broder daniel - shoreline
07. nine inch nails - hurt
08. the cure - friday I'm in love
09. smashing pumpkins - perfect
10. kent - december
11. kent - utan dina andetag
12. placebo - special needs
13. broder daniel - whirlwind
14. the cure - a letter to elise
15. smashing pumpkins - ava adore
16. the cure - a forest (long edit)
17. kent - en helt ny karriär
18. kent - vad fan, din jävla klåpare!
19. kent - när det blåser på månen (live 2005)
20. kent - 747

dessvärre buggar sig skiten och de sorteras inte efter filnamnsordning i mp3-spelare så den ordningen jag vill ha dem i så det får väl lösa sig i ett senare skede. hoppas förresten att anx blir lite stolt att jag har the cure representerade också. a forest är en av världens bästa låtar och måste bara vara med. och så får vi hoppas att isola också finner det som en trevlig blandning. självklart dominerar kent. 747 måste avsluta, om inte på kents spelningar så iaf i mp3n. så enkelt är det