lördag, november 05, 2005

horribla frisyrer

det är svårt att finna ord för de hemska frisyrer som per gessle legat inne med. syftar på arkivbilderna på roxette som visades i folktoppen nu ikväll. jag ryser vid tanken på hur mycket hårspray och skum och skit han måste ha använt. för att få till frisyrer som begår grövre brott mot tyngdlagen än vad ace ventura nånsin kan komma i närheten av.
förresten så är det jävligt påfrestande när man inte hittar kanalväljaren hemma. så nu när jag har sett på tv ikväll har jag fått trycka på tvn för att sätta den på videokanalen och sen byta kanal genom videoväljaren. liksom orka resa sig och byta kanal. och orka leta efter väljaren. usch hemska tanke. vad vore livet utan kanalväljare

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hrm... tänk då... För den som själv var med då, på den tiden... Men hår som hade rätta tyngdlagen, strävade alltid neråt av bara den... Och man SKULLE ha just en sådan frissa som vägde emot tyngdlagen, urk... Snacka om att allt var pest... Man fick ju aldrig vara med, liksom... Ja, i frisyrligan... Man var utanför, liksom... Kändes så... :)
Hrm... har du kollat i SVTs arkiv, efter solstollarna??? Kanske finns att kolla in lite av dem ändå, hihihi... Så du får känslan åter... Ja, jag minns dem, hrm... men... jag är ju antik också :).
Hm, nu har jag fått något bekräftat ändå när jag kom in på sidan.. :) Skrev på en annan sida... Är det starten i livet som ger färgen på alla sidor på nätet? Tjejer har rosa sidor (inte jag, men jag är ju inte tjej, Q-vinna ;)), eller möjligen lila och i minsta möjliga mån, ljusblå... Killar kör med svarta, grå och blå sidor... Och, ja... va är det här??? Jo, en svart sida, hihihi... Fördomar? Jag, nähä... Hrm, bara tänker på all diskussion om tjej- och pojksaker... Vem har sagt att pojkar inte kan ha rosa??? Hrm, min äldsta dotter var inte tjej, förrän nu, :) Vid 20år... Hm, ville alltid va kille... och den andra dottern, tjej för två istället, hihihi... :p...
Men, som kille... har du kunnat tänka dig att göra sidan i rosa??? Har du sett en enda sida som är gjord av en kille, i rosa??? Ja, räknar inte sidor gjorda av killar, till tjejer... Sidor av killar, till killar... Hittat någon ute på nätet??? Hrm, inte jag... meddela gärna om du hittar någon, hihihi...
Må så gott, en Sjöbackabo på irrvägar på nätet, och INTE har en rosa sida... hm... någon bokstav kanske går i det... bara för att retas lite, :)

1:14 em  

Skicka en kommentar

<< Home