måndag, november 07, 2005

åttaåttaåttasexfeeeeem!

ullabella sekreterare kan allt och lite tiiiiiiiiiill! jag kommer från uuuuuuungern!

äntligen har jag fått ner hela solstollarna säsong ett. som jag aldrig fått se hela av. bara sporadiska avsnitt. ska bli spännande. som jag väntat och surat när det legat på 89.9% och sen stigit och legat stilla. så ikväll fick jag äntligen det sista. yes. nu fattas bara att jag hittar säsong två med alla åttitalshjältar såsom samantha fox, lilli & sussi, lena ph (med tillhörande afrikansk buske på huvudet) och style. och toffelhjältarna vore också jävligt kul att få tag på, helst sägong ett som jag bara sett ytterst lite av men gärna toffelhjältarna går igen också.
nu väntar jag på att rapport till himlen ska bli klar. tankar hem avsnitt tre just nu (ligger på 86% i skrivande stund) och sen ska jag bara få ner avsnitt fyra också. nostalgi där med även om den är nyare. minns att jag tyckte den var lite rälig.
och så en grej. jag upphör aldrig att förvånas över hur vissa människor orkar snacka en massa skit hela hela tiden och beter sig som småbarn. jag bara undrar hur man orkar. är det avundsjuka? eller mindervärdeskomplex? tycker bara det är allmänt patetiskt, speciellt när man inte känner människorna man snackar skit om. inte minst när de utsatta människorna är bland de sjysstaste man träffat. ni vet vilka ni är. säger som grynet. ta ingen skit
sist men inte minst vill jag bara säga till min älskling. tack för att du finns. och stöttar mig. älskar dig