tisdag, september 27, 2005

sälj dig, sälj dig dyrt

jag fattar inte varför ingen vill köpa min hh digipak och v&a vinyl. dels tradera och sen har jag tipsat på forumet, på luderstorm och helgon. jag behöver typ pengarna. och pengarna. vet inte om det är därför jag mår dåligt. men av nån anledning blev allt skit i eftermiddag och jag vet inte varför. bara kände mig allmänt deppig och nere. apatisk, trött och håglös. och det som är skrämmande är att jag inte vet varför jag fått en sån deppattack. det gör mig rädd också. jag vill inte trilla tillbaka dit jag var. kanske är pengabekymren ändå. och att jag glömt ta mina antidepressiva. efter över två år lär man väl märka om man glömmer bort att ta dom eller så. abstinens eller nåt. för övrigt så är apoteket farligt dyra med krämer mot muskelvärk. vet inte vad jag ska göra åt min nacke. tigerbalsam? zon? orudis gel? liniment? nån annan salva? och vad är det som gör att jag får ont. spänningar eller nån permanent skada eller vad. suck. allt känns bara jobbigt. vill inte klaga men jag känner mig verkligen nere och vet inte varför. tur jag har min ängel iaf. vad vore jag utan dina andetag