onsdag, februari 01, 2006

goda grannar

sjyssta grannar rockar...jag menar regerar...jag menar rockar...eh på...eh. fan. keeeeeeeeeeeeeeeeso! iaf så sjyssta grannar is the shit. min granne alexander på första våningen var uppe hos oss idag och kollade min dampade cp-mongodator. ett stort jävla problem var att cpu blev väldigt het. och jag visste att det var väldigt dammigt. så pass dammigt att först när vi dammsög cpu-fläkten så såg vi kylflänsarna under fläkten. vi fick bort en del damm men inte fan hjälpte det. men alexander sa att det kunde vara en orsak till problemen. vi fick iaf ner temperaturen på cpun. nu återstår bara att ta reda på vad som är bajs med datorn. nåt kaiko är det för den hittar hårddisken men läser inte från den. han kommer imon igen och kollar på den. och i värsta fall ska vi fuska lite och nollställa biosen eller vad han sa. plocka bort batterierna och börja om från början. börja om på nytt. varför ska man sörja. tider som har flytt. jag mötte en flicka. vi var så kära i varann. men efter en vecka. lösste hon våra bann. men det är iaf jävligt sjysst av honom att hjälpa till såsom han gör. fett med cred alltså. det är tur att det finns sådana människor