söndag, januari 29, 2006

bingos big bimbo

tar mig friheten att låna ängelns uttryck big bimbo för att benämna årets säsong av big boobs jag menar big brother som just dragit igång. och vad ska man säga. bingo rimér verkar ha varit ansvarig för castingen av tjerna till programmet. och så har de med en brunett också för att jämna ut. sex bimbos vars sammanlagda intelligenskvot inte ens kommer i närheten av den mängd silikon dom har pumpat upp sina bröst med. det är ju inte alls uppenbart vad femman vill åstadkomma med den här säsongen. de slänger in 12 stereotypa snubbar som gör vad som helst för att sätta på blondinerna och när det väl blir av sitter folk som klistrade vid tvn. som om dom inte skulle göra det annars också bara för att få se lite tuttar. jag säger då det. och så till på köpet har dom slängt in wee man i huset också. eller det var iaf vad jag först trodde när jag såg dvärgen som kom ur den där bilen. och sist men inte minst så visar dom inför morgondagens program att det redan är två stycken som hoppat i säng under ett guppande täcke. så var elände bb igång igen. vem vet när bb kommer att sluta på bb hehe