fredag, september 30, 2005

urladdning

känns som att jag fick till en sån idag när jag spelade elgitarr. vet inte varför men jag fick sån lust att spela mns så jag sologitarr mot hultsfredsskivan och det kändes så grymt allting på nåt sätt. satte alla toner och hade grym spelstil och la min egen touche på det. sen körde jag några låtar till på den skivan, ingenting någonsin, blåjeans, kräm och om du var här. solot på sistnämnda låt är en utav mina favoriter att bara röja som fan till. fast jag får inte till rätt poser och slänger inte så bra med luggen som jag skulle vilja. men det är skönt att bara rocka loss lite.
för övrigt så har jag fått mig ett gott skratt idag när hey baberiba hade säsongspremiär. peter magnusson och david hellenius är fanimej bästa radarparet på senare tid och peters gestaltningar tar priser. speciellt den gången han skulle föreställa allas vår j. berg och satt med en massa papper och sockerbitar i munnen. en ljusglimt i en annars tråkig och deppig kväll eftersom min ängel är i helsingör och jag vet inte vad jag ska hitta på typ. sitter bara och slöar och väntar på att tiden ska gå så hon kommer hem snart. och allt känns så tomt och ensamt här. deppigt och tungt. som jag sagt förut. vad vore jag utan dina andetag