torsdag, september 15, 2005

hata skånetrafiken

och speciellt swebus chaufförer. jag kom ner omkring 12.48-12.49 och tänkte ta 34:an som går 12.53 eftersom jag inte hann med sexan som gick 12.48. när jag kommer ner ser jag dock sexan stå vid hållplatsen och börjar springa men den hinner köra. då kommer 34 alldeles för tidigt och jag rusar över korsningen eftersom den stannar vid hållplatsen och släpper av folk. jag rusar fram till dörren, står ett par sekunder och väntar och chauffören tittar bort och när jag knackar på dörren för att komma in då kör den jävla idioten. det går inte att beskriva hur vansinnig jag var. jag höll på att bli tokig och stod och skrek och svor och förbannade den jäveln. han låg före tidtabellen och kunde släppt på mig men nädå. det skulle ju vara en jävla sadist till busschaufför. usch

1 Comments:

Anonymous Busschaufför said...

Hahaha! Det var så roligt!

9:52 fm  

Skicka en kommentar

<< Home