söndag, maj 06, 2007

dunno

egentligen borde jag inte skriva blogg för jag har inget att skriva om. ja, det är sant. mitt liv är så tråkigt att det inte händer ett skit somliga dagar. det största som hände var att jag tvättade idag hör och häpna. och vet ni vad, jag fick tvätta en sovsäck som lisa satte sig och pissa på också imorse. fy på dig dumma katt

och ja, det här skriver jag bara för att lätta mitt samvete att det inte ska bli att jag inte bloggar på flera dagar, som blir till veckor som blir till månader. som innan jag började skriva igen. fast å andra sidan, det gör kanske inget om det dröjer mellan inläggen så länge mina inlägg får lite mer substans. för det är vad det här stilla-mitt-samvete-för-jag-inte-vet-vad-jag-ska-skriva-om-inlägget har. tack & hej, leverpastej

ps. ja, det är snott från bert det sista och ja, jag läste dom böckerna när jag var ung