lördag, mars 11, 2006

jävla bitlord

jag vill ha the future embrace, billy corgans soloplatta som fått dålig kritik men som ändå ska vara bra med mycket gitarrer och synthar. och en duett med billy corgan och robert smith kan bara bli suverän. problemet är bara att ingen jävel seedar på de fem eller sex torrents jag hittat på tpb och jag vill ha skiva. och att köpa den är fan uteslutet. varför köpa skivor när dom finns gratis på nätet. här ska inte köpas nån musik. det får dom som vill ha riktiga skivor göra och som vill betala för nedladdningar. jag vill ha min musik gratis av de som delar med sig av den. och inga jävla idiotiska upphovsrättslagar ska sätta stopp för det. frågan är bara om jag kan få tag i tfe nån annanstans. nån annan torrent-sida eller via limewire. mitt jävla kazaa lite vägrar ju koppla upp och dc vill inte funka för mig heller. annars är bitlord och tpb överlägset. fixade ju alla depeche ordninarie skivor och dessutom sen innan deluxeutgåvorna av cures deppskivor. och inte minst no time for us. tfe borde väl gå att hitta nånstans gratis på nätet. precis som musik ska vara