onsdag, februari 08, 2006

hybris deluxe

nej. jag lider inte alls av hybris. inte efter att man startat en hel tråd där man undrar vart jag tagit vägen och uttrycker sin saknad över mig. och till och med jocke skriver att han saknar mig. då kunde jag inte låta bli att svara lite sådär djupt och kryptiskt. bara för att spä på mytbildningen till mig. för en stund kände jag mig coolast i världen.
för övrigt är dagens musiktips nineteen nineties. skotskt band som alla borde lyssna in sig på. och popsmart från finsk tv är jävligt kul. speciellt när jocke dissar backstreet boys. och harri som står längst bak och gör 'måsljud' under innan allting tar slut som carin uttryckte det första gången jag fick några av klippen. fick tag på liveversionen av videon till friday I'm in love också. ganska trevligt. men trevligast av allt. är att idag fick jag känna mig som coolast i världen. lägg förresten märke till den klockrena kommentaren efter jockes inlägg