onsdag, mars 08, 2006

polska hyrfilmer

hittade ett gymnasieblock från tiden då jag fortfarande gick där i min gamla lägenhet idag när jag var där och röjde lite. där var en jävligt rolig lista på polska hyrfilmer. antagligen hade jag plitat ner de tio mest populära just då om man ser till titlarna


1. allt om min traktor
2. när traktorerna tystnar
3. the blair witch tractor
4. jag vet fortfarande vad du gjorde med min traktor
5. jag vet vad du gjorde med min traktor
6. älskling jag körde sönder traktorn
7. lock, stock and two smoking tractors
8. pansartraktorn potemkin
9. den olivgröna med inslag av gredelin filmen
10. den bajsbruna filmen

med reservation för att listan är sådär 5-6 år gammal. det kan se annorlunda ut idag med titlar som tractors of the carribean, kalle och traktorfabriken, the tractor 1 & 2, the tractor crashers, brokeback tractor, 40 year old tractor, tjenare traktorn, fucking traktor, traktor 4-ever, ett hål i min traktor eller mr. and mrs. tractor...