fredag, december 02, 2005

det är inte lätt att vara känd

fuuuran T18 från Klippan i Skåne län, Igår kl 10:52
hej. jag såg dig på malmömässan igår men jag vågade inte gå fram och säga hej.
Svara - Historik - Gå till - Radera


vad ska man säga när man ser sånt här i sin gästbok. fick det igår på helgon. det är inte lätt att vara känd. tilläggas bör var att jag var på malmömässan eftersom jag följde med mica till sacos utbildningsmässa (som jag för övrigt själv var på för fem år sen) för gymnasieungdomar eftersom hon tar studenten nästa år och är i valet och kvalet inför fortsättningen

sen idag när jag kom hem tillsammans med mica hade carin skrivit på helgon och frågat om jag sett den här tråden på knutforum. det är status och hybrisvarning när man får trådar skrivna om sig. det är lite coolt. känner mig nästan lika cool som isola nu. nu ska jag snart gå och tvätta. usch så tråkigt. och så måste jag handla inför ikväll. åh det är så jävla jobbigt

10 Comments:

Anonymous Anonym said...

Här är en till tråd om dig!

http://www.flashback.info/showthread.php?t=353698

10:17 em  
Anonymous Anonym said...

HAHAHAHHAHAHAH MEN VAFAN HAHAHAHAH JÄVLA SÄL!

3:56 em  
Anonymous Anonym said...

Fortfarande "coolt" att ha en tråd om sig på ett forum? Haha, Sopa!

8:09 fm  
Anonymous Anonym said...

Detta kommer att sluta i katastrof, sanna mina ord..

10:37 fm  
Anonymous Anonym said...

Usch äckligt nakenbilder på dig sj

1:52 fm  
Anonymous Anonym said...

Äcklig nakenbilder

1:53 fm  
Anonymous Anonym said...

Haha, fan va skönt!
Det trode jag inte om dig..
Eller det gjorde jag visst. ;-)

7:15 em  
Anonymous Anonym said...

Din kuk var jävligt äcklig.

2:08 em  
Anonymous Anonym said...

Satan vad sexiga bilder -_-

7:43 em  
Anonymous Anonym said...

Jao, nog fan är du känd iaf.. undra om det var på det sätt du ville bli känd? Höhö

9:02 em  

Skicka en kommentar

<< Home