onsdag, november 30, 2005

hybris deluxe

idag har jag verkligen hybris.
  • jag har fått mejl av fredrik virtanen
  • virren har kallat länkat till mig och mig gothman i sin blogg
  • jag blev omnämnd i isolas blogg för mitt mejl till rockbjörnen
  • jag gjorde isola avis när fredrik virtanen kallade mig för gothman
  • jag har blivit publicerad två gånger på aftonbladet.se
  • jag har världens finaste flickvän. fast det visste ni säkert redan

det började igår när mica satt vi datorn och jag kollade på tv så poppade min msn upp och förkunnade att jag fått mejl av fredrik virtanen. han hade svarat på mitt mejl att jag var så glad att kent stod för dagens låt. visserligen skrev han bara vassego men ändå. sen imorse kollade jag min blogg och såg att nån kommenterat som hittat hit via virtanens blogg. och så kollar jag och får sen den sköna kommentaren håller nog med dig gothman. och dessutom en länk till min blogg och mejlet jag skrev också publicerat. total extas. det känns jävligt coolt. sen såg jag att carin skrivit att dagens bästa var min hybris över att ha blivit publicerad på aftonbladet.se och när jag sen skrev på helgon och berättade att jag blivit kallad gothman fick jag den klockrena kommentaren bah! gothman... nu blev jag nästan lite avis. :S
känns så typiskt henne på nåt sett. tycker förövrigt att alla ska spana in www.slutsats.se.
nu ska jag fortsätta med mat åt mig & ängeln. själv ska jag avnjuta franska frityrer på nederländskt vis. gissa vad det innebär...