onsdag, oktober 19, 2005

tentaångest

jag är slö. jag erkänner. precis som martin är slö. jag har inte orkar blogga på några dar. jag blev väl så ful & trött & gammal när jag fyllde år. man är ju inte 20 längre. och jag har tentaångest inför imorgon. ska försöka klara reglertekniken. kan väl hyffsat vad gäller transformation av diff.ekvationer och linearisering. matrisgrejorna med observerbarhet, styrbarhet och nolställesberäkning samt återkoppling och kalmanfiltrering känner jag att jag kan och har koll på. det svåra är nyquist- och bodediagram. får se hur det går. har jag tur med tentan kanske jag kan lösa de flesta uppgifterna och skrapa ihop poäng så jag blir godkänd och får fem poäng och kursen avklarad.
för övrigt så firade jag ett år med min ängel i söndags. var på jensens och åt. precis som vi var ett halvår innan det. hon fick ett halsband med ett hjärta i som present. som ett tecken på min kärlek som hon kan bara med sig alltid. min finaste lilla ängel. tänk att ett helt år har gått.
men ja. nu ska jag kolla på tv med ängeln. och mentalt förbereda mig för tentan. och försöker väl skriva om allt det som inte blev skrivit nu. allt jag ville säga. det glömde jag ikväll. allt jag ville vara behöll jag. alltid för mig själv

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Been there done that - det är så kul att läsa om andras tentaångest men mindre roligt att genomlida sin egen :)

6:19 fm  

Skicka en kommentar

<< Home