söndag, december 18, 2005

äntligen

som gert fylking brukade säga när whoreass töntdahl (idioten som tror att han är för mer än alla andra obildade kulturbohemer och som är för fin för att titta på tv3) tillkännagav årets nobelpris i litteratur. efter timmar av kämpande vid datorn har jag klarat zuma. dock inte på msn utan den svenska varianten som finns på aftonbladet. det har inte funkat på aplänge på zone.msn.com. men jag hade en jävla stor portion tur. det är helt jävla stokastiskt huruvida man klarar spelet eller inte. nu får jag se hur länge jag håller mig ifrån det innan jag försöker bättra på mina kumulerade poäng på zone. skulle iaf först och främst vilja tacka min underbara flickvän för det stöd hon gav mig under den mest kritiska delen. efter att ha fått ett så jävla bra utgångsläge på nivå 4-4 och fixat zuma, ett läge som jag aldrig haft förut och kanske aldrig får igen. det kändes så jävla stort när jag var klar iaf. men fy fan vad trött jag är nu. nu ska jag nog gå och lägga mig.